onsdag 14 mars 2007

Fågelängens Peter Pears "Prisse"





Familjens första gentleman och min stora kärlek. Jag var 9år när vi fick honom och han var underbar. Så smart och trevlig. Stor sorg och för mig en evig kärlek till labradoren var de han lämnade efter sig. Prisse o stamtavla. Prisse är på bild tillsammans med min kära mamma, som också är saknad. Tur att de iallafall har varandra!

e. SUCH NUCH INTUCH Fågelängens Copper Carrot
u. Fågelängens Bonny



Blandade bilder: Livet leker!















Här ställer vi ut hundar i USA, Windrose MacGyver vinner med mig över hans svarta bror Rico som visas av Pat.


Här ställer vi ut bästa uppfödargrupp Winnie's. CH Winnies Madison, hans bror CH Winnies Madrigal, CH Winne's Come Sunshine och sist CH Winne's Fresno Cat Circle med mig som handler.



Me showing Windrose Leagacy of Blockbuster who only needs a major to finish his championship in America. November 2008.

Inga kommentarer: